بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
16:39
سه شنبه 25 شهريور 1393

دانلود بازی اکشن و ترسناک Left 4 Dead

بازی بسیار زیبا و پر سرو صدای کمپانی Valve سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرده است . Left 4 Dead یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن است که شما را در نبردی هولناک و سهمگین در برابر موجودات مخوف Zombie قرار می دهد و شما توانایی مبارزاتی خود را که تا به امروز به دست آورده اید را باید در این بازی اکشن اول شخص مصرف کنید . مبارزات سریع و بسیار پرهیجان که شما زمانی را برای از دست دادن ندارید . رویارویی با زامبی ها در هر مرحله از ویژگی های دوست داشتنی است که در کمتر بازی کامپیوتری امروزی بدان توجه می شود و در Left 4 Dead کاملا بارز است . قابلیت بازی تا سقف هشت بازیکن ، خشونت بسیار بالای بازی در کشتار ، گرافیک بسیار عالی و خیره کننده و فیلم نامه و گیم پلی کامل و بسیار سرگرم کننده همه و همه موجب شد تا Left 4 Dead کمپانی بزرگ Valve بتواند به یکی از بهترین های ۲۰۰۸ در پایان این سال مبدل شود . بازی زیبای Left 4 Dead توانست نمره فوق عالی منتقدان وبسایت مطرح نقد بازی دنیا ، GameSpot را از آن خود کند . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی :

- بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن انفرادی و چندنفره

- هوش مصنوعی بسیار پیشرفته که همراه با خود شخصیت های بسیار مخوفی را هوشمند می کند

- ۲۰ نقشه و محیط بازی متفاوت و عظیم برای بازی های زیبای تحت شبکه و آنلاین

- امار دقیق جزئیات فعالیت های انجام شده توسط بازیکن در هر مرحله و قسمت از بازی

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Left 4 Dead

نام بازی (فارسی) : ۴ بازمانده

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۸

شرکت سازنده : Valve Corporation

منتشر کننده : Valve Corporation

سبک بازی : اکشن و ترسناک

گزارش دادن

تعداد بازدید از این مطلب: 1289
امیررضا لطیف زاده
16:36
سه شنبه 25 شهريور 1393

دانلود بازی Left 4 Dead 2 برای کامپیوتر

یکی از سریع ترین بازی های ژانر اول شخص در انتظار شماست . بازی کامپیوتر Left 4 Dead 2 چهار بازمانده ۲ یکی از سری بازی های سبک اکشن , ترسناک و ماجرایی است که توسط Valve طراحی و ساخته شد و در نوامبر سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های PC و XBox360 وارد بازار گردید . گیم پلی بازی بسیار سریع و دیدنی و روان است و با اینکه بازی از زامبی های فراوان پر شده ولی آن ها سرعت بسیار بالایی برای حمله به شما بر خوردار هستند . دیگر از حالت نیمه مرده خبری نیست با تمام سرعت به سمت شما حمله ور می شوند به طوری اگر از سرعت خوبی برای تیراندازی برخوردار نباشید حتی در حالت آسان بازی هم دچار مشکل خواهید شد . در شماره ۲ بازی که فروش بسیار خوبی داشته سلاح های سرد هم وارد بازی شده که لذت بازی رو دو چندان کرده است . وقتی تبر دستتان بگیرید و به یکی از زامبی های ضربه بزنید کاملا صدای پاره شدن بدن زامبی را حس خواهید کرد که یکی از زیبارتین لحظات بازی به حساب می آید . چهار بازمانده در شهر باقی ماندند که باید خود را از وضع فلاکت بار نجات دهند . داستان بازی تقریبا همان داستان نسخه ی اول است ولی با کغییر در نام شخصیت ها و محل های بازی . بازی در سال ۱۹۹۴ رخ می دهد . از جنوب آمریکا و شهر Savannah شروع می شود و به New Orleans ختم می گردد . در این بازی هم چهار نفر با همکاری با یکدیگر قصد دارند تا از دست زامبی ها فرار کنند . این چهار نفر هم مثل L4D به هیچ وجه همدیگر را نمی شناسند . تنها نکته ای که در این قسمت بحث برانگیز شده است این است که در L4D2 شهر Savannah به ویروس آلوده نشده است و هنوز معلوم نیست که چرا شهر به ویروس آلوده نشده و می توان گفت یکی از ابهامات بازی خواهد بود . اگر علاقه مند به بازی های اول شخص هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Left 4 Dead 2

نام بازی (فارسی) : ۴ بازمانده ۲

پلتفرم : PC و XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۹

شرکت سازنده : Valve

منتشر کننده : Valve

سبک بازی : اکشن , ترسناک و ماجرایی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2130
امیررضا لطیف زاده
14:52
شنبه 22 شهريور 1393

Need-for-Speed-Most-Wanted-2012

دانلود بازی Need for Speed: Most Wanted 2 برای کامپیوتر

دانلود نیدفوراسپید ماست وانتد ۲ برای PC

| نسخه کم حجم |

| Limited Edition |

Need for Speed: Most Wanted 2 نام نسخه سال ۲۰۱۲ سری بازیهای نیدفوراسپید است که توسط کمپانی EA و با همکاری Criterion Games برای Xbox360,PS3 و PC عرضه شد . Need for Speed: Most Wanted 2 دنیایی Open World را پیش روی گیمر قرار میدهد که در آن زندگی به خوبی جریان دارد و انواع ماشینهای روز در گوشه و کنار شهر قابل مشاهده هستند و شما باید سعی کنید با پیشروی در مسابقات مختلف و پیروزی در آنها پول و ماشینهای قدرتمند بدست آورید و آنها را با تقویت قطعات مختلف آماده شرکت در مسابقات کنید . بازی نیدفوراسپید ماست وانتد ۲ دارای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز است که در جزئیات محیط شهر و ماشینها و نورپردازی فوق العاده در آب و هواهای مختلف خود را نشان میدهد .

تعقیب و گریز پلیسی هنوز هم یکی از جذابترین بخشها است که در بازی Need for Speed: Most Wanted 2 هم حضور دارد و با پیشروی فرار از دست پلیسها سخت تر خواهد شد . Need for Speed: Most Wanted 2 به دنبال بدست آوردن موفقیت نسخه اول نیدفوراسپید ماست وانتد است و از این رو خط اصلی کاملا شبیه به این بازی است . در نیدفوراسپید ماست وانتد ۲ شما یک لیست سیاه ۱۰ نفره پیش رویتان دارید که باید یک به یک آنها را شکست دهید و خود را به صدر لیست رانندگان برتر شهر برسانید . اگر از علاقمندان به سبک ماشین سواری و سری نیدفوراسپید هستید فرصت دانلود Need for Speed: Most Wanted 2 را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1453
امیررضا لطیف زاده
21:59
جمعه 21 شهريور 1393

 Max-Payne-3

دانلود بازی ۳ Max Payne برای کامپیوتر

دانلود مکس پین ۳ برای PC

| نسخه فشرده Black Box |

 ۳ Max Payne نام آخرین نسخه از سری مکس پین است که در سال ۲۰۱۲ و با ۱۰ سال اختلاف نسبت به نسخه دوم توسط کمپانی قدرتمند راک استار روانه بازار شد . مکس پین ۳ یکبار دیگر داستان زندگی مکس را روایت میکند که اکنون به سن میان سالی رسیده است و کابوس مرگ همسر و فرزند او را تبدیل به دیوانه ای دائم الخمل کرده که همیشه در حال نوشیدن است . این ماجرا تا زمانی ادامه پیدا میکند که فردی سرمایه دار از مکس برای حفاظت از او در برابر خطرات جانی مختلف دعوت به کار میکند و مکس هم میپذیرد اما در میانه راه متوجه میشود که … . مکس پین ۳ در گرافیک بی نظیر عمل کرده و این امر در طراحی خوب کاراکترهای مختلف و لوکیشنهای مختلفی که در بازی وارد آن میشوید کاملا مشهود است .

۳ Max Payne  در بخش تیر اندازی همچنان از سردمداران این سبک محسوب میشود و در این نسخه هم با ایجاد نوآوریهای و ایجاد Bullet Time که یکی از نقاط قوت به حساب می آید . بازی ۳ Max Payne دارا صحنه های سینمایی بسیار جذاب است که شما را در شرایط مختلف تیر اندازی قرار میدهد که باید سعی کنید در صحنه آسته با استفاده از سلاحهایی که در اختیار دارید کار دشمنانتان را بسازید . مکس پین ۳ در درجه های سختی بالا بسیار نفس گیر است و هوش مصنوعی دشمنان شما را هیجان زده خواهد کرد . از دیگر ویژگیهای ۳ Max Payne میتوان به موسیقی و صداگذاری زیبای آن اشاره کرد که متناسب با حال و هوای بازی تغییر میکند و در مراحل مختلف متفاوت است . اگر از علاقمندان به سبک سوم شخص تیر اندازی و سری مکس پین هستید فرصت دانلود بازی مکس پین ۳ را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

آیا قادر به دانلود  نیستید؟

قیمت مجموعه مکس پین ( ۱-۲-۳ ) : فقط ۵۳۰۰ تومان

buy-icon2

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 542
امیررضا لطیف زاده
21:53
جمعه 21 شهريور 1393

GTA-Liberty-City-Stories-pc

دانلود بازی GTA Liberty City برای کامپیوتر

دانلود بازی جی تی ای لیبرتی سیتی برای PC

GTA Liberty City نام یکی از نسخه های زیبای جی تی ای است که توسط کمپانی Rockstar به صورت انحصاری برای Playstation عرضه شد و توانست موفقیت بسیاری را کسب کند . GTA Liberty City Stories شباهت بسیاری به GTA III دارد و کاراکتر اصلی و محیط شهر تقریبا همان است که در  جی تی ای ۳ مشاهده کردیم . در بازی GTA Liberty City Stories شما نقش فردی را بر عهده دارید که باید با افراد مختلف همکاری کنید و ماموریتهای مختلف را به پایان برسانید و این گونه داستان را پیش ببرید و با افراد جدیدی آشنا شوید .

بازی GTA Liberty City یکی از بهترین عنوانهای Playstation محسوب میشود و دارای گرافیک بسیار خوب و محیطی بسیار پهناور است که در آن میتوانید انواع وسایل نقلیه مختلف را امتحان کنید و با جمع آوری اسلحه های مختلف در ماموریتها دشمنان خود را نابود نمایید . اگر از علاقمندان به عناوین Open World و سری GTA هستید فرصت دانلود عنوان زیبای GTA Liberty City را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

 

آیا قادر به دانلود نیستید ؟

قیمت مجموعه کامل جی تی ای : فقط ۱۰۰۰۰ تومان

شامل عناوین :
 
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Snow Andreas
GTA San Andreas Resident Evil 5 World Fallen
GTA IV High Graphic 2013 Edition
GTA IV Snow Mod 2.0

buy-icon2

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2923
امیررضا لطیف زاده
21:26
دو شنبه 17 شهريور 1393

Need-for-Speed-Hot-Pursuit

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit برای کامپیوتر

Need for Speed Hot Pursuit یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری, مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۰ توسط Criterion Games ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است . یکی از بزرگترین فرانچایزهای تاریخ بازی های کامپیوتری, سری بسیار معروف و محبوب جنون سرعت یا همان NFS خودمان است که اگر گیمر هم نباشید مطمئنا با این سری آشنا هستید. حالا ما یکی از زیباترین نسخه های این سری یعنی Need for Speed Hot Pursuit را برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. خودتان را برای تعقیب گریزهای پلیسی نفسگیر آماده کنید. شما باید وارد مسابقات جنون آمیزی شوید و تلاش کنید پیروز شوید و همچنین از دست پلیس ها هم فرار کنید. شما علاوه بر یک راننده خلافکار, میتوانید در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید .

Need for Speed Hot Pursuit در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت.قابلیت جدیدی که در این نسخه افزوده شده است، ویژگی Need for Speed: Autolog که همانند شبکه اجتماعی فیس بوک می باشد و به گیمرها امکان مقایسه آمار و نتایج بدست آمده از مسابقات و همچنین دریافت خودکار پیشنهادات گیم پلی شخصی سازی شده از دوستان خود در سرتاسر جهان را می دهد، پس اگر علاقمند به سبک ماشین سواری, مسابقه ای هستید هم اکنون میتوانید Need for Speed Hot Pursuit را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 554
امیررضا لطیف زاده
21:23
دو شنبه 17 شهريور 1393

FIFA-14

دانلود بازی FIFA 14 برای کامپیوتر

دانلود فیفا ۱۴ برای PC

| نسخه کم حجم |

| Ultimate Edition |

سری FIFA را میتوان از محبوبترین سری بازیهای قوتبال دانست که بیش از یک دهه است که در حال ساخت این شبیه سازی فوتبال FIFA و عرضه آن برای پلتفرمهای نسلهای متفاوت بازیهای رایانه ای میباشد . امروز جدیدترین نسخه از سری بازی فیفا را که با نام FIFA 14 برای پلتفرمهای مختلف از جمله PC,PS3,XBOX 360,Wii و PSP عرضه شده را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دادیم که پیشرفت بسیاری نسبت به FIFA 13 داشته و یک قدم به واقع گرایی و شبیه سازی بی نقص فوتبال نزدیک تر شده است .

بازی FIFA در نسل حاضر کنسولها توانست گوی سبقت را از رقیب دیرینه یعنی PES برباید و چند سالی است تبدیل به کابوسی برای سازندگان PES شده و طراحی بی نظیر و فیزیک فوق العاده بازیکنان در هر نسخه بهتر از گذشته میشود و فیفا ۱۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست . بازی FIFA 14 جدیدترین نقل و انتقالات دنیای فوتبال در بازی اعمال شده است و چهره بازیکنان با کمی تغییر, به چهره واقعی آنها نزدیک تر شده است . گیم پلی همچنان یکی از نقاط قوت این سری فیفا محسوب میشود که در FIFA 14 اندکی تغییر را درون خود جای داده و روان تر و واقعی تر از گذشته به نطر میرسد .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 543
امیررضا لطیف زاده
16:3
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-8

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2008 برای کامپیوتر

دانلود PES 2008 برای PC

Pro Evolution Soccer ۲۰۰۷ هشتمین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Konami ساخته و برای پلتفرم های PS2 / PS3 / PSP / Wii / PC / XBOX 360 عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو بازی هر ساله یک نسخه جدید از بازی های خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری بازیهای Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین عناوین ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از آن برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم هشتمین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 2008 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

سیستم جدید به نام Teamvision در این نسخه وجود داشت که باعث میشد تا هوش مصنوعی بازی خود را با تاکتیک های پلیر خود را سازگار کند و همین امر باعث میشد تا راه های جدید برای گل زدن به حریف به وجود آید. Pro Evolution Soccer 2008 به صورتهای Single player, multiplayer, online multiplayer قابل اجرا می باشد. نسخه ۲۰۰۸ از کیفیت تصویر و صدا بهتری نسبت به سری پبیشین خود دارد و این موضوع در همان اول مشاهد میشود. در این سری به راحتی نمیتوان دروازه حریف را گشود. در کل تغییرات محسوسی نسبت به سری های قبلی احساس میشود. پس اگر علاقمند به سری بازی های PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 2008 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 621
امیررضا لطیف زاده
16:2
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-5

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 5 برای کامپیوتر

دانلود PES 5 برای PC

Pro Evolution Soccer 5 پنجمین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی قدرتمند Konami ساخته و برای پلتفرم های PS2 / PC / XBOX / PSP عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو عنوان هر ساله یک نسخه جدید از بازی های خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری بازیهای Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از آن برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم پنجمین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 5 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم.

این بازی اولین نسخه ای بود که علاوه بر لیگ های اسپانیا , ایتالیا و هلند , لیگ انگلیس همراه با آرسنال و چلسی در آن حضور داشت . این نسخه مانند نسخه های قبلی به پلیر این امکان را می دهد تا بازی را با توجه به سلایق خود ویرایش کند و تغییر دهد . نسخه پلی استیشن ۲ بازی Pro Evolution Soccer 5 برای اولین بار امکان مسابقه به صورت آنلاین را فراهم نمود . گیم پلی بازی بهبود پیدا کرده بود و دیگر گل زدن به راحتی نسخه های قبلی نبود همچنین وجود ۵ استادیوم به جذابیت بیشتر آن افزوده بود . پس اگر علاقمند به سری بازی های PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 5 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 536
امیررضا لطیف زاده
16:0
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-4

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 4 برای کامپیوتر

دانلود PES 4 برای PC

Pro Evolution Soccer 4 چهارمین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۴ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PC / XBOX عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو بازی هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین عناوین ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم چهارمین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 4 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم.

این اولین عنوان است که برای کنسول ایکس باکس منتشر شد و این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت چندنفره نیز به بازی بپردازند . در این نسخه تعداد تیم های باشگاهی به ۱۳۸ تیم افزایش یافت و عناصر جدیدی اضافه شده بود . با برد در هر بازی سطح توانایی بازیکنان و مهات های آنها ارتقا داده می شود . برای اولین بار , در هنگام مسابقه داور در زمین دیده می شود همچنین در هنگام آفساید , یک کمک داور نیز قابل رویت است . به طور مجموعه بیش از ۲۰۰ تیم باشگاهی و ملی در این نسخه گنجانده شده است . نکته جالب در این نسخه این است که با توجه به وضعیت زمین و آب و هوا , خاک و کثیفی بر روی لباس های بازیکنان دیده می شود . پس اگر علاقمند به سری PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 4 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 632
امیررضا لطیف زاده
15:57
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-3

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 3 برای کامپیوتر

دانلود PES 3 برای PC

Pro Evolution Soccer 3 سومین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۳ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PC عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو عنوان هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری بازیهای Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم سومین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 3 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم.

در این نسخه سعی شده بود تا بیشتر بر روی بهبود موتور بازی متمرکز شوند و حرکات بازیکنان را به دنیای واقعی نزدیکتر کنند به همین خاطر هیچ لیگی در این نسخه به طور کامل وجود ندارد و فقط ۶۲ تیم از کشورهای مختلف اروپا در آن وجود دارد . برای برخی تیم ها پرچم , نام بازیکنان و لباسی غیر واقعی طراحی شده است. از ویژگی های Pro Evolution Soccer 3 میتوان به موتور گرافیکی جدید, ارتقای محیط بازی، کنترل بازیکنان و توپ، وزن توپ و انیمیشن, امکان جدید خرید و فروش، به گونه‌ای که امتیاز‌ها را با اشیاء مخفی بازی تبادل کرد, لیگ قهرمانان به چهار گروه تقسیم شده و تعداد زیادی بازیکن جدید اضافه شد, قابلیت چندنفره تا ۴ نفر و غیره اشاره کرد. پس اگر علاقمند به سری بازی های PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Pro Evolution Soccer 3 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 678
امیررضا لطیف زاده
15:56
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pro-Evolution-Soccer-1

دانلود بازی Pro Evolution Soccer برای کامپیوتر

دانلود PES 1 برای PC

Pro Evolution Soccer اولین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۱ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PS1 عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو عنوان هر ساله یک نسخه جدید از بازی های خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از آن برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم اولین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم. این بازی در ژاپن و شمال امریکا با نام Winning Eleven 5 منتشر شد . پس از عرضه شدن ، مجله Famitsu فامیتسو آن را مورد بررسی قرار داد و اولین تجربه حرفه ای کونامی توانست نمره ۳۴ از ۴۰ را به دست آورد . پس اگر از علاقمندان به بازیهای ورزشی هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 577
امیررضا لطیف زاده
15:55
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pro-Evolution-Soccer-2

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2 برای کامپیوتر

دانلود PES 2 برای PC

Pro Evolution Soccer 2 دومین نسخه از بازی بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۲ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PS1 عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو عنوان شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو بازی هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم دومین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 2 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

پس انتشار این نسخه افرادی خیال می کردند که کمپانی سازنده در این نسخه از اهداف اصلی خود کمی فاصله گرفته است و برخی معتقد بودند در این نسخه برخی موارد نیز بهبود یافته است . سرعت گیم پلی نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده بود و این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند واکنش سریعتری نسبت به اتفاقات داخل بازی انجام دهد . در بازی Pro Evolution Soccer 2 قسمتی وجود داشت که به افراد مبتدی تکنیک ها و تاکتیک ها را برای پیاده سازی در زمین بازی آموزش می دهد . باشگاه های اضافی در بخش مستر لیگ اضافه شده بود و برای گزارش از دو مجری با نام های Peter Brackley و Trevor Brooking استفاده می شود. پس اگر از علاقمندان به بازیهای ورزشی هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1028
امیررضا لطیف زاده
15:53
دو شنبه 17 شهريور 1393

the-godfather

دانلود بازی The Godfather برای کامپیوتر

دانلود پدرخوانده برای PC

| نسخه کم حجم |

همیشه فیلمهای موفق در دنیای بازیهای رایانه ای جایگاهی خاص دارند و سازندگان سعی دارند با بدست آوردن امتیاز ساخت آنها, این عناوین را وارد دنیای بازیهای رایانه ای کنند . The Godfather نام یکی از عناوین اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی قدرتمند EA برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و توانست امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای نقد و بررسی دریافت کند . بازی The Godfather از روی فیلم پدرخوانده با نقش آفرینی مارلون براندو که در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و میتوان آنرا یکی از بهترین عناوین سینمایی دانست ساخته شده و داستان یک گروه مافیایی را روایت میکند که برای بدست آوردن پول و انجام ماموریتهای مختلف دست به هر کاری میزنند.

شخصیت اصلی فردی با نام Aldo Trapani است که پدر خود را در کودکی از دست داده است و طبق درخواست مادرش تحت سرپرستی فردی با نام Don Corleone قرار میگیرد . اکنون Aldo Trapani تبدیل به یکی از سربازان Don Corleone شده و برای محافظت از او و خانواده اش هر کاری میکند . پدرخوانده سبکی کاملا شبیه به GTA دارد و عنوانی اکشن و Open World محسوب میشود که داستان با انجام ماموریتهای مختلف پیش میرود . گرافیک بازی پدرخوانده نسبت به زمان انتشار آن در سطح خوبی قرار دارد و شهری بزرگ پیش روی شماست که میتوانید در آن آزدانه هر گونه خلافی مرتکب شوید . در پدرخوانده برای انجام ماموریتهای مختلف نیاز به درگیری با افراد و گرفتن اعتراف و اطلاعات از آنها هستید . اگر از علاقمندان به سبک اکشن و Open World هستید فرصت دانلود عنوان زیبای The Godfather را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 691
امیررضا لطیف زاده
15:51
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pepsiman-cover

دانلود بازی Pepsiman برای کامپیوتر

دانلود پپسی من برای PC

Pepsiman نام یکی از عناوین محبوب و ماندنگار کنسول PS1 آست که در سال ۱۹۹۹ عرضه شد و سبکی و سیاقی جدید را در بازیهای رایانه ای ایجاد کرد که هم اکنون بر روی گوشیهای موبایل رواج بسیاری پیدا کرده و عنوانهای همچون Temple Run سبکی شبیه به این را شبیه سازی کرده اند . در پپسی من شما در نقش فردی قرار میگیرید که باید توسط او مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و سعی کنید هر ۱۰۰ قوطی پپسی که در هز مرحله وجود دارد را جمع آوری کنید و طبق آن امتیاز بگیرید . بازی Pepsiman دارای مراحل متنوع است که در اکثر آنها باید به سمت روبرو بدوید اما در برخی از آنها شی ء بزرگی به سمت شما در حال حرکت قرار میگیرد که باید از آن به سمت دوربین فرار کنید و سعی کنید موانع مختلف را پشت سر بگذارید .

از دیگر ویژگیهای بازی Pepsiman میتوان به محیطهای مختلف آن اشاره کرد که در سختی مراحل موثر است و با پیشروی با مراحل سختی مواجه میشوید که اشیای زیادی به سمتتان در حال حرکت است و در محیط بسیار کوچکی باید از دست آنها فرار کنید . اگر از علاقمندان به سبک کم حجم و کودکانه هستید فرصت دانلود بازی زیبای Pepsiman را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 516
امیررضا لطیف زاده
15:49
دو شنبه 17 شهريور 1393

Crash_Bandicoot_3

دانلود بازی Crash Bandicoot 3 برای کامپیوتر

دانلود کرش باندیکوت ۳ برای PC

Crash Bandicoot 3 را میتوان یکی از محبوبترین و بهترین های پلاتفرمر و کودکانه کنسول PS1 دانست که در زمان خود به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد و با نوآوری و ارائه سبکی جدید توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و به عنوان یک بازی ماندگار شناخته شود . در Crash Bandicoot 3 شما در نقش یک روباره تیز و زرنگ ظاهر میشوید که باید با دشمنانش و هیولاهایی که تحت نظر او هستند مبارزه کنید و آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید . کراش ۳ را میتوان یکی از خوش ساخت ترین گیم های در سبک و سیاق خود دانست . چرا که تنوع مراحل آن بسیار بالاست و در محیطهای مختلف, همراه با قایق, در کوه آتشفشان و یا در فراز آسمانها و همچنین دیوار چین مراحل مختلفی طراحی شده است که به همراه این روباه باید از آنها گذر کنید .

شاید جالب باشد بدانید که کرش باندیکوت ۳ محصول کمپانی قدرتمند Naughty Dog آست که اکنون شاهکارهایی همچون Uncharted و Last Of US را در کارنامه خود دارد و از برجسته ترین کمپانیهای تولید محسوب میشود . بازی Crash Bandicoot 3 دارای ۵ قسمت مختلف است که با اتمام هر ۵ مرحله ۵ مرحله بعدی باز میشوند که باید آنها را پشت سر بگذارید و حال و هوای هر قسمت با قسمت دیگری متفاوت خواهد بود که از ویژگیهای بازی کراش ۳ محسوب میشود . حیوانهای مختلف و مراحل مخفی متنوعی موجود است که میتوانید از آنها استفاده کنید و امتیاز بیشتر بدست آورید . اگر از علاقمندان به پلاتفرمر و کودکانه هستید فرصت دانلود عنوان زیبای Crash Bandicoot 3 را با لینک مستقیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 513
امیررضا لطیف زاده
15:47
دو شنبه 17 شهريور 1393

007_racing-1

دانلود بازی ۰۰۷ Racing برای کامپیوتر

دانلود بازی ۰۰۷ ماشین سواری برای PC

007 یا جیمزباند نام یکی از محبوبترین سری فیلمهای سینمایی است که تاکنون نسخه های متفاوتی از آن بر روی پرده سینما به نمایش درآمده است و به علت محبوبیت بالای آن تاکنون در زمینه بازیهای رایانه ای هم محصولات مختلفی از جانب کمپانیهای متفاوت از روی نسخه های مختلف آن ساخته و روانه بازار شده است .  ۰۰۷ Racing نام یکی از جذابترین نسخه های بازی ۰۰۷ است که در آن همانطور که از نام آن پیداست با رانندکی و هیجان بسیار زیاد سر و کار خواهید داشت . در بازی جیمزباند ماشین سواری شما باید سعی کنید با استفاده از ماشین مخصوصی که به انواع سلاحهای گرم و موشکها مجهز است به انجام ماموریتهای مختلف بپردازید . ماموریتهای شامل تعقیب و گریزهای هیجان انگیز در سطح شهر برای منهدم کردن دشمن و یا همچنین فرار از انفجار بمبهایی است که گاها به ماشین شما بسته میشود و برای خنثی کردن آن باید کاری انجام دهید . گرافیک بازی نسبت به زمان انتشار آن در سطح بالایی و راضی کننده به نظر میرسد . اگر از علاقمندان به سری بازیهای جیمزباند یا ۰۰۷ هستید فرصت دانلود بازی زیبای  ۰۰۷ Racing را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 604
امیررضا لطیف زاده
15:46
دو شنبه 17 شهريور 1393

The_World_Is_Not_Enough

دانلود بازی ۰۰۷ The World Is Not Enough برای کامپیوتر

دانلود ۰۰۷ جیمزباند برای PC

بازی ۰۰۷ The World Is Not Enough نام یکی دیگر از نسخه های محبوب جیمزباند است که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی EA وارد دنیای بازیهای کامپیوتری شد و توانست موفقیت نسخه های قبلی را تکرار کند . ۰۰۷ The World Is Not Enough داستان یکی از جاسوسهای MI6 را روایت میکند که هنگامی که سعی دارد خبری را که از تاسیسات اتمی روسیه کسب کرده است را به مافوقش خبر دهد ترور میشود و شما باید در نقش جیمزباند تلاش کنید تا عاملان این ترور را شناسایی و دستگیر کنید و همچنین پول عظیمی را که از انگلیس دزدیده شده است را به پادشاه برگردانید . داستان این نسخه از جیمزباند هم کاملا با فیلم آ مطابقت دارد و صحنه های اکشن و جذاب فراوانی را در بر میگیرد که برای علاقمندان به سبک اکشن و ماجراجویی جذاب خواهد بود . بازی اینبار از حالت سوم شخص به اکشن اول شخص تغییر کرده است و برای تیراندازی به دشمنان و پشت سر گذاشتن مراحل نیاز به دقت بالایی خواهید داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن اول شخص و سری بازیهای جیمزباند هستید فرصت دانلود بازی زیبای ۰۰۷ The World Is Not Enough  را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2003
امیررضا لطیف زاده
15:44
دو شنبه 17 شهريور 1393

077-tomorrow

دانلود بازی ۰۰۷ Tomorrow Never Dies برای کامپیوتر

دانلود جیمزباند کم حجم برای PC

بازی ۰۰۷ Tomorrow Never Dies نام یکی از بهترین نسخه های سری جیمزباند است که در سال ۱۹۹۹ توسط کمپانی EA از روی فیلمی با همین نام ساخته و روانه بازار شد . جیمزباند در ژانر اکشن سوم شخص جای میگیرد و داستان جیمز باند را روایت میکند که برای آگاهی و کسب اطلاعات از تجهیزات نظامی وارد یکی از پایگاه های نظامی روسیه میشود و با نابود کردن دیش آنها عکسهایی را از تجهیزات برای سازمان خود میبرد . جیمزباند دارای ماموریتهای جذاب و متنوعی است که شامل ماموریتهای جاسوسی, اسکی و همچنین ماشین سواری است که در آن باید به تعقیب و گریز دشمنان بپردازید و یا از دست آنها فرار کنید . از ویژگیهای ۰۰۷ فردا هرگز نمیمیرد میتوان به وجود مکانها و همچنین سلاحهای متنوع در بازی اشاره کرد که میتوانید از آنها برای نابودی دشمنان استفاده نمایید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و سری جیمزباند هستید فرصت دانلود ۰۰۷ Tomorrow Never Dies را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1512
امیررضا لطیف زاده
15:1
دو شنبه 17 شهريور 1393

Medal-of-Honor-Underground

دانلود بازی Medal Of Honor Underground برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۲ برای PC

Medal Of Honor Underground دومین نسخه از سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۰ توسط شرکت DreamWorks Interactive ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم پلی استیشن ۱ عرضه شده است . سال ۱۹۹۹ بود که یک بازی پا به میدان رقابت در این صنعت گذاشت ، عنوانی سراسر هیجان و البته حماسه در تنگناهای جنگ جهانی دوم . مدال افتخار نام آن بود که به سرعت به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرد و طرفداران بسیاری به دست آورد. اما طولی نکشید که رقیبی سر سخت  بنام Activision با یک بازی هیجانی تر و بهتر بنام کال اف دیوتی پا به این عرصه گذاشت و رقابت سر سختی را با مدال افتخار پشت سر گذاشت و یا حتی میتوان گفت میگذارد.

پس از موفقیت اولین شماره‌ی Medal of Honor، خیلی زود به سفارش Electronic Arts دست به کار شد و ساخت دنباله‌ای برای این بازی را آغاز کرد و کمتر از یک سال بعد ، بازی Medal of Honor: Underground را عرضه کرد. این بار سازندگان شما را در نقش یک زن فرانسوی به نام Manon Batiste قرار دادند که در شماره‌ی اول هم حضور کم رنگی داشت. Manon از روی یک مبارز انقلابی فرانسوی به نام Helene Deschamps طراحی شده بود و توانست طرفداران زیادی در این کشور پیدا کند. پس اگر از علاقمندان به سری مدال افتخار و سبک اکشن و تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor Underground را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 4632
امیررضا لطیف زاده
14:59
دو شنبه 17 شهريور 1393

Medal-of-Honor-1

دانلود بازی Medal Of Honor 1 برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۱ برای PC

Medal Of Honor اولین نسخه از سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت DreamWorks Interactive ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم پلی استیشن ۱ عرضه شده است . عناوین شوتر اول شخص از آن دسته از عناوینی هستند که بیشتر گیمرها علاقه ی زیادی به این سبک دارند. سری بازی های مدال افتخار نیز به این علاقمندی افزوده اند. همانطور که همه میدانیم سری های مدال افتخار با سری ندای وظیفه مقایسه میشود اما نباید فراموش کنیم که سری Medal Of Honor محوریت اصلی آن ها درباره ی جنگ جهانی دوم است و سری ندای وظیفه , به جزء نسخه های MWها و Black Opsها به جنگ های جهانی اول میپردازد. حالا ما در این پست اولین نسخه از این سری را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

باید با آلمان های نازی مبارزه کرده به تنهایی  آنها را شکست دهید و به مراحل جدید تر بروید هر چه قدر مراحل بیشتری را در این بازی سپری نمایید هم شانس زنده ماندن خود و هم شانس فرار کردن بهتر را خواهید داشت شما جزو نیروهای متفقین در Medal Of Honor هستید باید زود کارهایی که به شما گفته میشود در بازی انجام دهید ولی اگر ماموریت خودتان را به اتمام نرساندید موقع خروج از هر مرحله لو رفته و دستگیر خواهید شد. پس اگر از علاقمندان به سری مدال افتخار و بازیهای سبک اکشن, تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2424
امیررضا لطیف زاده
14:56
دو شنبه 17 شهريور 1393

Far-cry-2-cover

دانلود بازی ۲ Far Cry برای کامپیوتر

دانلود فارکرای ۲ برای PC

| نسخه کم حجم |

پس از موفقیتهای نسخه اول بازی فارکرای, تیم سازنده این بازی عنوان ۲ Far Cry را در سال ۲۰۰۸ برای کنسولهای نسل حاضر و کامپیوتر عرضه کردند که در مدت کوتاهی توانست به فروش قابل توجهی دست پیدا کند و امتیازهای بسیار بالایی را از سایتهای بررسی دریافت کند . ۲ Far Cry از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اول داشته و با توجه به تغییر نسل در کنسولها امیری طبیعی به نظر میرسد . گرافیک محیط فارکرای ۲ بسیار پر جزئیات و طبیعی به نظر میرسد و جنگلها و دیگر مناظر طبیعی بسیار عالی به نظر میرسند . بازی ۲ Far Cry در نقطه از جنگلهای آفریقا اتفاق می افتد . جایی که فردی که دلال اسلحه است از جنگی که در آنجا میان دو قوم صورت گرفته است در حال فروش اسلحه های خود و به جیب زدن پولی هنگفت است که شما ماموریت دارید با رفتن به آفریقا این فرد را دستگیر کنید و به جنگ پایان دهید .

از ویژگیهای فارکرای ۲ میتوان به محیط بسیار پهناور آن اشاره کرد که باید در آن به انجام ماموریتهای مختلف بپردازید . در بازی ۲ Far Cry میتوانید از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشینهای جنگی, کامیونها , قایق و حتی پاراگلایدر استفاده نمایید . تنوع اسلحه های از دیگر نکات مثبت فارکرای ۲ است که میتوانید آنها را ارتقا بخشید و درصد تخریب پذیری بالایی را به آنها بدهید . اگر از علاقمندان به سبک اکشن اول شخص هستید فرصت دانلود ۲ Far Cry را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 323
امیررضا لطیف زاده
14:53
دو شنبه 17 شهريور 1393

Ghost-Recon-Future-Soldier

دانلود بازی Ghost Recon Future Soldier برای کامپیوتر

دانلود گوست ریکون سرباز آینده برای PC

| نسخه فشرده Black Box |

بازی Ghost Recon Future Soldier نام جدیدترین نسخه از سری بازیهای گوست ریکون است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی قدرتمند یوبی سافت برای کامپیوتر عرضه شد و توانست با گرافیکی زیبا و گیم پلی روان تبدیل به یکی از بهترین عناوین در سبک و سیاق خود شود .همانطور که از یک Tactical Shooter انتظار میرود، باید موضوع داستان همواره مبارزه با تروریست بماند! در نسخه های قبل شاهد مبارزه تیم Ghost با شورشیان مکزیک بودیم اما اینبار افراد تیم گوست برای انجام چند عملیات ضد تروریستی در آمریکای شمالی، روسیه و آفریقا به آنجا سفر میکند . عملیات های نجاتی مانند نجات یکی از ژنرال های برزیلی با نام “Paez” و یا نجات یک مامور C.I.A از دست شبه نظامیان زامبیا در آفریقا … این تیم ۴ نفره توانایی های خاص خود را داشته و در کار خود ماهر اند. از داستان بازی Ghost Recon Future Soldier نمیتوان انتظار زیادی داشت چرا که قالبا این سبک کیفیتش بر اثر داستانش سنجیده نمیشود و بیشتر برپایه گیم پلی استوار است.

بخش عظیمی از تاثیر گذاری ماموریت ها و جَوّ بازی بر بازیکن به عهده صدا گذاری و کیفیت صدا و افکت هاست که خوشبختانه Ubisoft در این بخش قدرتمند تر از همیشه عمل کرده و وافعا صداگذاری، شما را در موقعیت بحرانی بازی قرار میدهد! ماموریت ها هم مثل همیشه در گوست ریکون اکثرا با آمدن یک وسیله نقلیه یا هلیکوپتر ختم میشود! و بعد از آن شما میتوانید Leader Board خود و دوستان خود را در آن مرحله ببینید. اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن سوم شخص و عنوانهای تام کلنسی هستید فرصت دانلود Ghost Recon Future Soldier را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 294
امیررضا لطیف زاده
13:12
دو شنبه 17 شهريور 1393

The-Golf-Club

دانلود بازی شبیه سازی گلف برای PC

The Golf Club نام یکی از جدیدترین بازیهای شبیه سازی گلف است که در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر,PS4 و XBOX One منتشر شده است و سعی داشته با استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند و ایجاد فیزیک بسیار مناسب برای بازی یکی از جذابترین عناوین شبیه سازی گلف را وارد دنیای بازیهای رایانه ای کند . از ویژگیهای این گیم میتوان به فیزیک بسیار عالی و همچنان گرافیک بسیار طبیعی آن اشاره کرد که جذابیت مسابقات و همچنین رقابتهای آنلاین را به اوج خود رسانده است . از دیگر ویژگیهای عنوان میتوان به شبیه سازی عالی شخصیتهای برجسته دنیای گلف اشاره کرد که میتوانید به همراه آنها وارد تورنومنتهای بزرگ شوید و سعی کنید با چاشنی دقت و مهارت به قهرمانی در تورنومنتهای مختلف دست پیدا کنید .

زمینهای مسابقه متنوع و طراحی آنها از روی بزرگترین زمینهای مسابقه گلف در نقاط مختلف دنیا از دیگر ویژگیهای این عنوان است که ایم گیم را به خوبی از حالت یکنواختی خارج میکند و تنوع خوبی به آن می بخشد . گیم پلی گلف بسیار روان بوده و محیط مسابقه را به بهترین شکل برایتان شبیه سازی می کند. زمین های نامحدود و زیبا و امکان انتخاب بازیکن های مختلف از ویژگی های این عنوان می باشد. هم اکنون می توانید بازی The Golf Club را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 298
امیررضا لطیف زاده
20:31
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود انیمیشن تبلیغ شرکت نایک جام‌ جهانی 2014 برزیل + دوبله فارسی گلوری

 

 دانلود تبلیغ نایک جام‌ جهانی 2014 برزیل

 دوبله فارسی گلوری

 

نام کلیپ : The Last Game

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 5:30 دقیقه

کیفیت : عالی (HD 720p)

دوبله گلوری

 

امروز برای شما عزیزان کلیپ متفاوتی از شرکت نایک در مورد جام جهانی 2014 برزیل آماده دانلود کردیم. این تبلیغ انیمیشنی ، حالت تخیلی دارد که در بازیکنان مطرح دنیای فوتبال، در مقابل با بازیکنان بی روح و روباتی، دنیا را نجات خواهند داد.
بازیکنان معروف جهان همچون کریس رونالدو ، زلاتان ابراهیموویچ ، نیمار ، ریبری ، اینیستا و … . هم اکنون می توانید کلیپ انیمیشن آگهی تخیلی شرکت نایک درباره جام‌ جهانی 2014 برزیل را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 276
امیررضا لطیف زاده
17:5
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-From-Russia-With-Love

دانلود بازی James Bond 007 From Russia With Love برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ از روسیه با عشق برای PC

James Bond 007 From Russia With Love یکی از نسخه های سری جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی سوم شخص است که در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت EA Redwood Shores ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های پلی استیشن ۲ ,ایکس باکس و پی اس پی عرضه شده است . همانطور که میدانید معمولا بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته میشنود آنچنان موفقیت آمیز نیستند. یکی از عناوین موفقی که هنوز که هنوزه طرفدار دارد, بازی ارباب حلقه ها است. سری بازی جیمز باند هم از آن دسته بازی های موفقی هستند که بر اساس فیلم ساخته شده اند. James Bond 007 From Russia With Love با اینکه یک دهه از انتشارش میگذرد ولی داری داستانی بسیار جالب با گرافیک و گیم پلی خوبی است و ما امروز قصد داریم تا این بازی را برای شما بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

داستان این بازی بر اساس فیلم معروف جیمز باند با همین نام که در سال ۱۹۶۳ میلادی ساخته شده‌است. در این بازی جیمز باند برای بدست آوردن ماشین رمزگشای روسی که با نام «لکتور» شناخته می‌شود به استانبول فرستاده می‌شود. اما در واقع این یک تله‌است که برای به دام انداختن جیمز باند توسط جنایتکار بین‌المللی روسیه یعنی «اختاپوس» طراحی و اجرا گشته‌است. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 From Russia With Love را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2825
امیررضا لطیف زاده
17:4
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-Nightfire

دانلود بازی James Bond 007 Nightfire برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ آتش شبانگاه برای PC

James Bond 007 Nightfire یکی از نسخه های سری جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت Eurocom ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های کامپیوتر, پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شده است . همانطور که میدانید معمولا بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته میشنود آنچنان موفقیت آمیز نیستند. یکی از عناوین موفقی که هنوز که هنوزه طرفداران بسیار در دنیا دارد, سری ارباب حلقه ها است. سری بازی جیمز باند هم از آن دسته عناوین موفقی هستند که بر اساس فیلم ساخته شده اند. James Bond 007 Nightfire با اینکه یک دهه از انتشارش میگذرد ولی داری داستانی بسیار جالب با گرافیک و گیم پلی خوبی است و ما امروز قصد داریم تا این بازی را برای شما بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. اگر میخواهید یکبار دیگر هیجان ماموریت های خطرناک و مخفی کارانه را با شخصیت محبوب جیمز باند را تجربه کنید, این عنوان را از دست ندهید.

بازی با یک ماموریت در پاریس آغاز  می شود جایی که جیمز باند به پلیس فرانسه برای متوقف کردن کامیونی که دارای سلاح های هسته ای است , کمک می کند . شرکت بین المللی با نام Phoenix International فنیکس وجود دارد که وظیفه خنثی کردن کلاهک های هسته ای را برعهده گرفته است . در طول بازی اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد , رئیس این کمپانی یعنی Raphael Drake رافائل دریک از موقعیت خود سو استفاده کرده و از کلاهک های اتمی برای پیشبر منافع شخصی خود که به طور واضح هم مشخص نیست , استفاده می کند . مقامات بلند پایه که از این موضوع بسیار نگران هستند , تصمیم می گیرند تا بار دیگر خبره ترین مامور خود را احضار کرده و او را به ماموریت بفرستند . این عنوان دارای ۱۲ ماموریت مختلف است که این اجازه را به شما می دهد تا برای پیشبرد اهداف خود از انواع سلاح ها و پیشرفته ترین تجهیزات از جمله عینک اشعه ایکس , ساعت لیزری و موارد دیگر استفاه کنید. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و  سبک اکشن, تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 Nightfire را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 963
امیررضا لطیف زاده
17:3
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-Agent-Under-Fire

دانلود بازی James Bond 007 Agent Under Fire برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ مامور زیر آتش برای PC

James Bond 007 Agent Under Fire اولین نسخه از سری بازی جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۱ توسط استودیو EA Redwood Shores ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های کامپیوتر, پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شده است . مطمئنا همه شما با شخصیت جیمز باند یا به قولی مامور ۰۰۷ آشنا هستید. بر اساس این شخصیت فیلم های سینمایی پر فروشی ساخته و اکران شد و پس موقیت هایی که بدست آورد, کمپانی EA را مجاب به ساخت اولین نسخه ی این بازی یعنی James Bond 007 Agent Under Fire کرد که بازی بسیار خوبی از هم از آب در آمد. شما در این عنوان کنترل شخصیت اصلی یعنی جیمز باند را بر عهده دارید و از دید اول شخص به بازی میپردازید. این مامور زبده دارای ماشین پیشرفته BMW Z8 است که میتوانید از آن استفاده کنید.

همانطور که قبلا گفتیم شما در نقش جیمز باند قرار گرفته و هدف اصلی شما آزاد نمودن “نایت شِید” (Zoe Nightshade) مامور مخفی سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) از اسارت شخصیت منفی “نایگل بلاچ” (Nigel Bloch) می باشد. همچنین وظیفه بدست آوردن نمونه‌های DNA موجود در شرکت صنعتی Malprave نیز یکی دیگر از اهداف شما در این عنوان می باشد. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و سبک اکشن و تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 Agent Under Fire را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1711
امیررضا لطیف زاده
17:1
یک شنبه 16 شهريور 1393

Medal-of-Honor-European-Assault

دانلود بازی Medal Of Honor European Assault برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۸ برای PC

Medal Of Honor European Assault یکی از نسخه های سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۵ توسط استودیو EA Los Angeles ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های پلی استیشن ۲, ایکس باکس و PSNعرضه شده است . بازی های شوتر اول شخص از آن دسته از عناوینی هستند که بیشتر گیمرها علاقه ی زیادی به این سبک دارند. سری مدال افتخار نیز به این علاقمندی افزوده اند. سری مدال افتخار اولین عنوانی بودند که لذت عنوانی تیراندازی اول شخص را به گیمرها عرضه کردند. پس از موفقیت ها نسخه های پیشین و همچنین جلو افتادن از سری ندای وظیفه کمپانی EA دست به ساخته و انتشار نسخه ای بنام Medal Of Honor European Assault زد. داستان بر اساس شخصیتی به نام ویلیام هولت،یک ستوان سازمان OSS می باشد.نقاطی که بازی رخ می دهد اروپا و شمال آفریقا می باشد. بازی از نظر گیم پلی بسیار خوب و زیبا کار شده است. یکی از نقاط قوت بهش موسیقی و گرافیک آن است که حس تازه ای را به گیمر القا میکند. پس اگر از علاقمندان به سری Medal Of Honor و سبک اکشن و  تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor European Assault را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 3113
امیررضا لطیف زاده
13:38
یک شنبه 16 شهريور 1393

tom jerry دانلود بازی کم حجم تام و جری Tom and Jerry in Fists Of Furry

این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی کم حجم و فوق العاده سرگرم کننده ی تام و جری ( Tom and Jerry – Fists Of Furry ) را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. همان طور که می دانید تام و جری دو دشمن قسم خورده ی یکدیگر هستند و هیچ وقت با یکدیگر دوستی پایداری نداشته اند. در همین موضوع شرکت Ubisoft یک یازی فوق العاده زیبا و جذاب که در آن از شخصیت های کارتونی تام و جری استفاده شده تولید کرده و طرفداران بسیار زیادی جذب این بازی شده اند. داستان بازی از این قرار است که تام و جری با یکدیگر جنگ تن به تن یا همان دوئل می کنند که شما باید یکی از آن ها را برگزیده و با وی به جنگ دیگری رفته و پیروز شوید. ار جمله ی مکان هایی که مورد استفاده ی این کار قرار می گیرید می توان به آشپزخانه , حیاط خانه و اتق نشیمن اشاره کرد. لازم به ذکر است حجم اصلی این بازی 150 مگابایت بوده که با فشرده سازی به 10 مگابایت کاهش یافته است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
امیررضا لطیف زاده
13:31
یک شنبه 16 شهريور 1393
 
 
 
 

امروز آخرین نسخه از سری بازیهای اساسین کرید که تاکنون برای پلتفرمهای مختلف وارد بازار شده را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار خواهیم داد .

در این نسخه اساسین کرید هم شخصیت اصلی بازی اتزیو خواهد بود اما در قسمتهایی از بازی این امکان برای شما فراهم خواهد شد که جوانی الطائر را ببینید و اتفاقاتی که بعد از پایان داستان در اساسین کرید ۱ برای الطائر می افتد را دنبال کنید .

اساسین کرید رولیشن اینبار میانسالی اتزیو را در ترکیه روایت میکند و تلاشهایی که اتزیو برای متحد کردن فرقه حشاشین و همچنین جمع آوری تکه هایی از اشیای قدیمی و مهم دارد را به نمایش در می آورد .

در اساسین کرید رولیشن به یک سری از سوالهایی که در نسخه های قبل ایجاد شده بود پاسخ داده میشود و بسیاری از گره های داستانی مخصوصا در شخصیت الطائر در این نسخه گشوده خواهند شد .

گرافیک بازی تغییر چندانی نسبت به اساسین کرید برادرهود نکرده اما محیط بازی در یک کشور شرقی متفاوت تر از نسخه های قبل به نظر میرسد .

در این نسخه سلاحها و ابزارهای پیشرفته تری مانند بمبها برای از بین بردن دشمنان در اختیار خواهید داشت .

تعداد بازدید از این مطلب: 287
امیررضا لطیف زاده
11:35
یک شنبه 16 شهريور 1393

International%20Volleyball بازی ورزشی والیبال International Volleyball  برای کامپیوتر

International Volleyball یکی از برترین بازی های والیبال ساخته شده در سال 2009 به دست کمپانی IDORU منتشر شده است و از گیم پلی نسبتا مناسبی بهره می برد. ورزش پرطرفدار والیبال به خوبی در این بازی ترسیم شده است و برای شروع می توانید تیم مورد نظرتان را از بین تیم های کشوری از جمله کشور ایران انتخاب نمایید و سپس وارد مسابقات بین المللی شوید. سطح مسابقات نسبتا بالاست و برای پیروزی باید مهارت های زیادی را در ضربه زنی و هم چنین پاس های متوالی به دست آورید تا بتوانید خود را به عنوان قدرت جهانی به اثبات برسانید و جوایز مختلفی را از آن تیمتان بکنید. قدرت و سرعت عمل هر یک از بازیکنان و هم چنین تیم ها در بازی International Volleyball با یکدیگر تفاوت دارند و افرادی برترین هستند که در دنیای واقعی نیز قدرت بالاتری دارند.برای اجرای تمرینات، یک سالن بزرگ با تمامی امکانات در اختیار دارید تا بازیکنان خبره ای را وارد تیم کنید و مهارت آن ها را افزایش بدهید. بقیه کار ها در International Volleyball به خودتان بستگی دارد، یعنی هدایت بازیکنان بر عهده شما قرار گرفته است و جایگیری مناسب آن ها باعث توپ گیری مناسبی هم می شود و امتیاز بالاتری را نسبت به تیم حریف کسب می نمایید. جوایز و پاداش هایی که در هر یک از مسابقات به دست خواهید آورد، باعث جذب بازیکنان حرفه ای و جدید تری به تیم می شود که قدرت تیم را بیشتر می کند و به مسابقاتی با سطح بالاتر راه می یابید. کیفیت تصویر بازی International Volleyball با توجه به این که در سال 2009 ساخته شده است اما در بین بازی های شبیه ساز والیبال تا حدودی قابل قبول است اما گیم پلی بی عیب و نقص این بازی باعث برتری آن در بین سایر بازی های ورزشی در سبک والیبال شده است..

تعداد بازدید از این مطلب: 290
امیررضا لطیف زاده
11:15
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Foosball Street Edition برای PC

 

دانلود بازی Foosball Street Edition برای کامپیوتر

 بازی فوتبال به سبک جدید

 

Foosball Street Edition یک بازی فوتبال به سبک جدید است که در سال 2014 توسط Yuisy, Exkee ساخته و توسط Yuisy برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این پست برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا در سبک ورزشی, فوتبال با سبک و سیاقی متفاوت و بسیار زیبا آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Foosball Street شبیه به بازی فوتسال است ولی با این نفاوت که در این بازی محیط های بازی و قدرت هایی بازیکنان بسیار متفاوت است. هر تیم در بازی دارای 5 نفر است و شخصیت های بازی بسیار جالب هستند.

هر بازیکن دارای قدرت های مخصوص به خود است که همین امر باعث جذابیت بازی شده است. بازی Foosball Street Edition همچون بازی PES دارای بخش داستان هست. در بازی مودها و قسمت های مختلفی وجود دارد. در این بازی 9 تیم مختلف وجود دارد که در اوایل بازی 2 تیم آزاد هستند که شما باید در طول بازی آن ها را آزاد کنید. بازی دارای گرافیک کارتونی و گیم پلی بسیار عالی است که میتواند شما را ساعت های مشغول کند. پس اگر علاقمند به بازی های سبک فکری, ورزشی هستید هم اکنون می توانید بازی Foosball Street را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 312
امیررضا لطیف زاده
11:12
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Subway Surfers برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Subway Surfers برای کامپیوتر

| با قابلیت 100 درصد بازی با کیبورد |

 

Subway Surfers عنوان بازی بسیار زیبای اندروید می باشد که طرفداران زیادی دارد . بله اشتباه نمی کنید بازی Subway Surfers برای کامپیوتر . این بازی یک بازی بسیار زیبای ماجرایی می باشد که محبوبیت بسیاری در میان بازی های رکوردی دارد . در بازی فرار در مترو شما هدایت یک شخصیت کارتونی را بر عهده دارید که باید از دست ماموران قطار فرار کنید و موانعی که در سر راه شما قرار دارد را پشت سر بگذارید . اما شاید تنها دلیل محبوبیت و معروفیت بازی Subway Surfers حس رقابتی ایجاد شده بین کاربران مختلف می باشد .

کاربران بسیار زیادی علاقه دارند که این بازی پر طرفدار را بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود اجرا نمایند و حتی شاید برای این موهم بسیار انتظار کشیده باشند اما ما برای شما این امکان را فراهم می سازیم که این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا کنید . در اصل شما هم اگر می خواهید بازی Subway Surfers را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 310
امیررضا لطیف زاده
11:7
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود مجموعه 45 بازی سوپر ماریو Super Mario Games Collection برای PC

بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید. همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید ، یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد. طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از 20 سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است.

ما برای شما مجموعه 45 بازی آن را جمع آوری کرده و با حجم پایینی برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم که شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی سوپر ماریو برای کامپیوتر PC :
–      وجود شخصیت و کاراکتر های پنهان در این بازی
–      دارای مراحل جذاب و اعتیاد آور
–      دارای مد دو نفره
–      دارای موسیقی خاطره انگیز و بسیار زیبا
–      حجم کم و نصب آسان بازی
–      گیم پلی فوق العاده

تعداد بازدید از این مطلب: 290
امیررضا لطیف زاده
11:5
یک شنبه 16 شهريور 1393

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

 

 بازی شبگرد طلوع تاریکی 

خرید بازی ایرانی شبگرد

 

شبگرد طلوع تاریکی The Dark Phantom Dawn Of Darkness یک بازی ایرانی در سبک اکشن سوم شخص می باشد که توسط شرکت پردیس گیم در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است.

 

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی می برند، مردی از جنس شب، از درون سایه ها علیه آنها برمی خیزد. او شبگرد ، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می شود.

 

افتخارات بازی شبگرد در سطح بین المللی:

 

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

 

 

 قیمت 10000 تومان – هزینه ارسال رایگان

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

تعداد بازدید از این مطلب: 301
بازدید : 301
امیررضا لطیف زاده
11:3
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی To End All Wars برای PC

 

دانلود بازی To End All Wars برای کامپیوتر

 

To End All Wars بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی در تلاطم جنگ جهانی اول روی می دهد. شما باید یکی از قدرت های بزرگ جنگ را در کنترل خود نگه دارید و بوسیله آن با اروپا بجنگید و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید. موتور گیم پلی بازی به صورت خیلی زیبا به شبیه سازی جنگ جهانی پرداخته است که بازیخور را ساعت ها مشغول خود می کند. شما در این بازی از خط های دشمن عبور کرده و با دیپلماسی جدید می توانید پیروز جنگ باشید.

جنگ در گسترده بزرگی از اروپا و همچنین بخشی از خاورمیانه رخ می دهد. بیش از 3 هزار منطقه جنگی در بازی وجود دارد که همراه با تغییر شرایط آب و هوایی نیز خواهد بود. امکان استفاده از فناوری های مدرن جنگ و استراتژی های جنگی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. امکان فرماندهی ارتش در شرایط مختلف جنگی و جنگ در شرایط مختلف آب و هوایی و باران و مه آلودگی از قسمت های هیجان انگیز بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی To End All Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 352
امیررضا لطیف زاده
10:53
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Bloody Streets برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Bloody Streets برای کامپیوتر

 

Bloody Streets بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مبارزات خونین در خیابان های خونین شهر ادامه پیدا می کند. بازی در سبک تیراندازی دوبعدی می باشد. گیم پلی بازی زیبا بوده و دارای کیفیت خوبی می باشد.

شما باید مهارت های خود را در سرعت بالای بازی مچ کنید و از سبک های مبارزاتی منحصر به فردی نیز استفاده کنید. موسیقی متن بازی به همراه مبارزات هیجان خاصی را به بازی می بخشد. هم اکنون می توانید بازی Bloody Streets را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 266
امیررضا لطیف زاده
10:50
یک شنبه 16 شهريور 1393

Angry Birds Stella سری جدیدی از سری بازیهای محبوب پرندگان خشمگین میباشد . در این نسخه از بازی مراحل شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است وبازی در یک جزیره در جریان است پرندگان خشمگین ما با همکاری همدیگر سعی دارند جزیره خود را از دست گیل پادشاه که درصدد تصرف جزیره است نجات دهند. شیوه ی بازی همانند نسخه های قبلی طبق معمول با تیر وکمان میباشد که باید با ان به جنگ دشمنانتان بروید . بازی شامل ۱۲۰ مرحله مختلف و متنوع میباشد  و ۶ نوع کارکتر جدید نیز به ان اضافه شده است لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Stella دانلود بازی Angry Birds Stella v1.0.0 – اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 257
امیررضا لطیف زاده
22:52
شنبه 15 شهريور 1393

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 261

اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود